Accepterad Anexo | Ban överklagan [Momme}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chipo

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226490607/

Ditt Hex-ID: 11000014b790eef

Vad är din discord tagg? Anexo#3135

Vem var det som bannade dig? Momme

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det stog ''lall, slåss på allmän plats för onödig anledning''

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte igentligen eftersom vi gjorde ett scenario på att min vän anders slog min bil sedan så hetsade han emot mig, då börja vi bråka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän gick bort då gick min andra vän leta efter han, men då kom att upp ovanför piren och började sparka på min bil, då så hetsade han emot därefter så blev jag arg och började bråka med han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om det var felaktig ban men jag borde inte bli bannad eftersom att vi gjorde en scenario och vi fick ingen varning från någon staff eller någon högre upp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad för lall, andra för lall, tredje för lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ksk borde it hätsat tillbaks i en scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte hetsa tillbaks och körde bort därifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Nekad, ingen utvecklad RP allls. Väljer att hetsa och slåss för minsta lilla. Känns som om ingen lärdom tas ifall jag unbannar.

Efter lite pms så har han insett sitt fel. Du får en chans, ta vara på den. Accepterad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka