Nekad Anexo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chipo

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Svensson

Vad heter du på discord? Anexo#3135

Ange ditt födelsedatum 1 December 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag - 14:00 - 23:00
Tisdag - 14:00 - 23:00
Onsdag - 14:00 - 23:00
Torsdag - 14:00 - 23:00
Fredag - 14:00 - 23:00
Lördag - 14:00 - 3:00
Söndag - 14:00 - 3:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 4 gånger. Bild: https://cdn.discordapp.com/attachments/726404239676669994/999168602269814804/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Servervakt för mig är folk som hjälper folk och gör värden till en bättre plats. Servevakt är en av de bästa jag kan tänka mig om, jag respekterar dom och att dom hjälper och håller ordning och reda så ingen få känna sig orättvis.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig att vara Servervakt eftersom att jag har alltid velat hjälpa folk sen jag va liten, jag vill kunna ge folk rättvisan och jag är bra med att kommunicera med folk. Jag vill göra Unive till en mycket bättre, tryggare dessutom enklare plats för folk att vara på. Om jag är Servervakt så kommer jag verkligen att hålla ordning och reda.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra Servervakt för mig är den som kan ställa till med rättvisa, det med säga att folk ska kunna känna sig tryggare och lättade att spela på Unive. Servervakt ska va bra på att kommunicera men också hålla ordning och reda dessutom hjälpa folk.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är när du bannar någon utan någon anledning eller kickar. Abuse är när du använder några kommander som inte du borde göra fast du gör det endå och då förstör du andras erfarenhet om Unive, istället för det så är Servervakts jobb att kunna hålla ordning och reda inom Unive och du har ett ansvar att hjälpa folk att få bättre speltid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka