Accepterad Anes.10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anes.10

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484284947/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ad6b013

Vad är din discord tagg? prcheck_

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-12 214038.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för efter en felaktig anticheat ban så behövde ni pcchecka mig och då så såg eran staff mitt gamla fusk för 6 månader sen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja okej. Jag hade blivit anticheat bannad efter jag va r på träning och jag stod afk i ungefär 2.30 timmar. Jag kom tillbaka till datorn och då var ja bannad. Innan ja gick in på servern stod det att två styckna var anslutna på samma konto sen restarta ja datorn och då var ja bannad sedan hoppade jag support och snackade med staffen och efter det så pc checkade eran staff mig och hittade mitt gamla fusk som ja hade laddart ner för 6 m,ånader sen men ni hade inge bevis eller sådan att ja använt fusket och det var 6 månader gammalt så ja skulle ju solklart behöva ladda ner det igen om ja skulle vilja fuska på er server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ör efter en felaktig anticheat ban så behövde ni pcchecka mig och då så såg eran staff mitt gamla fusk för 6 månader sen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja okej. Jag hade blivit anticheat bannad efter jag va r på träning och jag stod afk i ungefär 2.30 timmar. Jag kom tillbaka till datorn och då var ja bannad. Innan ja gick in på servern stod det att två styckna var anslutna på samma konto sen restarta ja datorn och då var ja bannad sedan hoppade jag support och snackade med staffen och efter det så pc checkade eran staff mig och hittade mitt gamla fusk som ja hade laddart ner för 6 m,ånader sen men ni hade inge bevis eller sådan att ja använt fusket och det var 6 månader gammalt så ja skulle ju solklart behöva ladda ner det igen om ja skulle vilja fuska på er server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså både ja och nej för det var ju mitt fel att ja hade kvar gammal dfusk fil på datorn men jag hade ju ej använt det på servern och ni hade inge bevis ni såg bara gamla fusket och uterslutade att jag fuskade så ja skulle säga att det både va ja och nej på felaktig ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ja ominstalerat datorn och inte har skräp och gammalt fusk på datorn s¨å ja inte åker på sånt skit igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka