Accepterad Anel15 | Medlem ansökning [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anel15

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198015866399/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anel Ahmedhodzic

Vad är ditt discord namn? Anel15#3989

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anel Tate. Han är 23 år gammal med rötter från Bosnien. Som ung ville han bli en fotbollsspelare men det gick inte hans väg eftersom han valde att umgås med fel människor. Istället för att träna som ung, gick han ut och ställde till med problem med hans vänner. I hans sena tonår började han jobba i en restaurang åt sin farsa samtidigt som han höll på med bedrägeri online. Han älskar att spela fotboll i sidan om med sina vänner och att köra runt i Voi samtidigt som han upplever staden. Väldigt känslokall person eftersom den enda han hade öppnat upp sig till var hans flickvän som tyvärr gick bort för några månader sedan. Och det var det som gjorde att han öppna sina ögon och började ta tag i sitt liv för att leva så bra som möjligt. Jobbar som Bensintankare men har stora ambitioner för sig själv och sin familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag spelar med några vänner och vi har verkligen fastnat för detta. Jag är väldigt bra på RP eftersom jag spelade SA-MP för längesedan och FiveM rätt så länge. Har bra koll på reglerna och vill gå upp i rank med tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt rolig server, som jag sa innan så har jag fastnat för den och spelar rätt så mycket. Mycket unika custom kläder, bilar osv.. Väldigt kul! Bra organiserat av staff teamet också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Realistiskt. Man kan inte vinna hela tiden. Får ta L's nån gång.

Hur hittade du Unive? Genom FiveM och youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka