Accepterad andrzn | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

andrzn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Andrzn_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Andersson

Vad är ditt discord namn? Andrzn#5502

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Jonas Andersson är en karaktär som är som kan beskrivas lite som ett åskmoln. Han har två sidor. Karaktären är inte uppbyggd helt och hållet ännu då jag knappt spelat. Men tanken är att mer och mer med tiden att börja visa dessa två sidorna av Jonas. För tillfället känner bara invånarna i staden den snälle och trevliga Jonas med lowkey attityd. Men tanken är att han ska bli mer aggressiv och ur kontroll av hans känslor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra till erat community med mina goda rp kunskaper och mitt sunda förnuft. Har mycker erfarenhet inom Rp överlag då man varit med ett bra tag. Började Rpa 2018

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Folket som spelar på servern.

Hur hittade du Unive? Zietra o jag spelade lite i början när hon var ny till servern och jag hjälpte henne lite igång men sen dess har jag knappt spelat men nu när jag har semester och tråkigt har jag lite tid över.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Leverera så bra rp som möjligt och bjuda på vad jag har att erbjuda.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha roligt och skapa feta scenarion med folk runt omkring mig. Bjuda på, underhållande och rolig rp för alla medparter

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej Jag har haft whitelist hos Grannkommunen 18+ som stängdes ner. Har WL på Out of Reality 18+ men spelar inte aktivt för jobbar etc och har inte lika mycket tid att bygga något stort. Unive passar mer mig för det är mer vardaglig rp om man kan förstå mig rätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka