Inaktuell Androseli | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Androseli

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Isa

Vad heter du på discord? Subhanallah98/Darth Andro/Androseli

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 1998

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har redan varit MA och gillade det så därför kändes det som det självklara att återigen söka till det! Jag var väldigt duktig på det och vill försöka igen men ännu bättre!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har som sagt varit MA innan, samtliga inom MA teamet kan intyga att jag gjorde ett snyggt jobb och jag var väldigt aktiv även ingame vilket inte ens var ett krav. Med mig i teamet garanterar jag hög kvalité och en kompetens. Jag kan redan alla MA regler och hur man gör saker o ting så jag behöver ingen riktig introduktion som många andra behöver. Jag vill även se till och sprida positivtet och allmänt positiva vibbar omkring servern, detta är något jag generellt sett är och vill gärna dela med mig utav det. Jag vill även kunna få chansen att visa vad jag går för och bevisa att jag faktiskt är den kunniga person jag påstår. :)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt, ödmjukhet men även en liten ton bestämdhet så personen man pratar med tar allt seriöst och förstår till fullo. I och med min stora erfarenhet utav kundtjänst och sälj IRL så har jag generellt en väldigt hög känsla av "service mindfulness". Med andra ord så ska man bemöta andra som man själv vill bli bemött men som en staff/MA så skall man alltid försöka vara trevlig och professionell, med min tidigare erfarenhet och mina personliga egenskaper tror jag att jag kan vara rätt man för jobbet så att säga!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som innan så var jag väldigt tydlig och noga med att enbart godkänna de spelare som faktiskt når upp till en viss nivå på sin RP. Jag kommer fortsätta detta arbete och se till så att rätt personer kommer in på servern som medlemmar! Spelare som kommer in på servern skall veta exakt vilka regler vi har, de ska känna en trygghet att vi i staff håller bra koll och därför vill jag vara den personen som ser just till att vara någon som utstrålar trygghet och kunskap kring FiveM och Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?
- Någorlunda kvalité på sin RP
- Förståelse för RPts grundregler
- Förstå serverns regler
Basically är basal kunskap ett krav för att få bli medlem inne på Unive och jag kommer se till att dessa krav och kunskaper uppfylls!
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som MA så är den huvudsakliga uppgiften att ansvara över medlemskapsansökningar men man har även stora perms ingame, som dock är ej krav på att använda jämfört med helper. Så med andra ord, ansvaret är allt som rör medlemskap men man kan även se till att allt sköts snyggt ingame genom att spectata, dva bort bilar, se till att scenarion sköts bra med.

Hur ser din aktivitetet ut? 5-12h per dag, veckan ut, året om. Med andra ord är jag väldigt aktiv som person och det vet många om!:)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har som sagt varit MA redan innan, kan vara en fördel så att säga. Ser gärna att få en till chans till att vara MA och få göra något nyttigt!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka