Nekad Andreyloow | Medlem ansökning [isaac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andreyloow

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre

Vad är ditt discord namn? Chai554

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreyloow

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ödmjuk,social,Driftig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär föddes i Sverige och är 24 år gammal men hans ursprungliga etnicitet är assyrier, han pluggade klart fordonslinje i gymnasiet och började sedan jobba direkt efter. Andrey älskade att mekka med bilar och särskilt sportiga bilar. När Andrey blev 22 så dog hans farsa, vilket ledde till att han hamnade i drogmissbruk och fick sparken från jobbet då vände allting i hans liv och han började dra sig till kriminalitet. Nu är hans mål att flytta till sin nya stad och bli rekryterad av ett gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och social rp, samt roliga scenarios som är bra för båda parter, dvs där det inte innebär att man ska vinna och båda parterna ska ha lika stor chans och ingen ska få specifika förmåner. Jag kan bidra med bra gängrp och roliga gängkrig som får krim rpn att se bra ut.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna i ett scenario för att det ska va kul, till exempel om jag gör ett bankrån och blir nedskjuten så rpar jag inte på skador och fortsätter springa eftersom jag bara vill vinna, men så ska det inte vara man kan även förlora och göra rätt ifrån sig men endå ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: Man tar information från discord genom att prata med sina vänner för att använda det ingame för att till exempel ta reda på vart man är. Powergaming: Man rpar inte på skador efter en bilkrock eller spelar endast för sin egen vinning dvs makt och pengar. NLR: Man får inte komma ihåg det bakoliggande scenariot som orsakade att du dog. Fearrp: Man värnar inte om sitt liv under vapenhot

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka