andrejlow74 | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

andré.

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199040411997

Vad är ditt namn i verkligheten? Andre olofsson

Vad är ditt discord namn? worries74

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter (andrej low) och kom in i staden för 2 månaders sedan! han kom in i staden och hade inga vänner men sedan träffa han en som ville hjälpa andrej och växa in i staden. han hjälpte andrej med telefon och bil och massa! sedan kom de fram att vi var bröder och vi började allt hänga mer i staden! sedan dog han och andrej gjorde allt för att rädda han men de gick inte! sedan växte andrej mer och mer in i staden och fick mer vänner och lever ett vanligt liv nu!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill förstärka mitt rp och kunna boosta rp servern på ett eller annat sätt! jag vill kunna skriva i twt blocket o sånt! men som sagt kunna förstärka mitt rp osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? trevliga människor och jag har även vänner som spelar på den och jag har fått tips! tycker servern är väldigt bra och det är ju roligt med många människor inne på servern!

Hur hittade du Unive? genom vänner som tipsa och vissa stremers!

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna förstärka mitt rp och verkligen ha roligt när jag kör rp och kunna lära mig mer om hur folk kör rp!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? lära mig mer på servern om hur folk rpar osv och kunna bli en mer seriös rpare!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej kör bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka