Nekad andrejlow | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

andré.

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/andrej44536/

Ditt Hex-ID: 1100001437dffc7

Vad är din discord tagg? andrej*low#7051

Vem var det som bannade dig? the don

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för på kilppet var de grov powergaming vilket innebär att man it rpar på skadorna (enkelt sagt)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att vi var på säljet och blev av me våra polare och tänkte vänta på dem igen vid säljet men innan dem kom tillbaka så kom polisen och vi snacka med dem och då råkar gamme hoppa ut ur bilen med en glock uppe när polisen står där och då börjar dem trafikjag och där är vi. vi åker rakt in i ett träd som klippet visar men i och med astt min dator är mellan 20 och 40 fps för jag sitter på laptop så gör vi bara en 1,80 och snurrar och då vill jag finta polisen så jag kör emot dem men då laggar jag ännu mer när jag svänger så jag kommer ingen stanns. jag rpar inte på skadorna för jag hade adrenalin irl och skakade så ''spännande'' de var eller vad man ska säga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, jag gjorde fel på klippet då klippet visar exakt rätt men inte rätt från min sida då jag laggar så mycket så för mig snurrar jag bara runt 'fast på kilppet så åker vi upp på ett träd. jag förstår min ban men kan ej ro för min dator tyvärr. enligt mig och alla andra så håller jag med the don och om varför han placearde bannen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer knappt ihåg men många pg sfn osv även när jag var ny som gammal spelare, blivit blackad för jag gick runt som en tjej en gång sent på natten som var sfn. jag har tgait lärdom genom att läsa reglerna om igen samt inte gjort om de så gott som jag kan, sedan så händer ju olyckshändelser där man flippar o kanske så de sker powergaming när man har adrenalin och då tar jag lärdom av de sen men jag är inte proffs på inte bli bannad av powergaming då man ovtast är lat men de var 7 månader sedan och de har jag tagit lärdom av nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kört den bilen om jag visste att man inte satt sådär på fönsret samt jag hade inte åkt emot torget utan helre mot paleto eller mot gamla ballas huset

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka