Accepterad Andreasv | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andreasv

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Andreasv

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198110079957/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? AndreasV

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas och är 22 år, Andreas växte upp med en ensamstående mamma med 3 syskon, skolgången var inte så lätt för Andreas, han var alltid den ensamma och tystlåtna killen som satt längst bak i klassen. Hans mamma var även sjuk i depression vilket gjorde allt mycket svårare för honom, mammans depression gjorde att Andreas fick ta allt ansvar över hemmet och syskonen, som i sin tur gjorde Andreas till världens ödmjukaste person. Andreas har aldrig haft en fast anställning på grund av skolgången, dock har han haft deltidsjobb inom hemtjänst och restaurang. Men strävar mot en fast anställning inom myndigheterna. Andreas älskar att laga mat och mecka med crossar vilket är hans favorit intressen. Inget är omöjligt är ett motto som står Andreas närmst.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är ny inom RPandet och vill jättegärna lära mig allt om detta, jag är väldigt snabblärd och lyhörd. Det är första gången jag ansöker om WL och med det så vill jag ha en server som jag kan börja mitt RPande på med en seriös nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tror att min karaktär kan bidra till ett jävligt roligt och seriös Rpande, jag har även läst alla regler på eran discord och även sett att det är en seriös server med stor spelarbas samt att jag vill ha en seriös server som jag kan börja mitt RPande på, vilket ser ut som något ni kan erbjuda.

Hur många timmar har du på FiveM? 46

Hur hittade du Multistaden? På server listan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja men inget seriöst (ExilRoleplay)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka