Accepterad Andreas Andersson | Medlem ansökning [Melvin13] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andreas Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nheo Sundberg

Vad är ditt discord namn? Nheo#5980

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Emil larsson som är uppväxt i Borlänge och är en snäll person som söker vänner. Han är väldigt intresserad av bilar. Det har gillar mest med bilar är hur man kan ändra utseendet på bilarna. Emil har också en del mål i livet som han vill uppfylla, och en del av målen som Emil vill uppfylla är att han vill bli en del av Mekonomen Securitas eller sc styling, där som han vill och kan hjälpa kunder med att pimpa deras bilar. Han vill dessutom utforska ännu mer i designs om bilar och det är därför Emil tror att det är dom perfekta jobben. Emil kan dock ha de svårt med att hitta jobb eftersom att han har en dålig bakgrund som har lite med kriminalitet och göra. Han kanske fortsätter med det men försöker och sluta just nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med 100% rp den bästa rpn jag kan göra. Jag gillar att rpa på Unive det är en jätte bra server och bra regler och inge lall och sånt jag kommer hjälpa till ifall något händer kommer klippa och sånt om det händer något. Så jag kommer rp så bra jag kan i scenarion och jag kommer alltid spela på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att ingen ska ha det orättvist och alla ska ha lika kul under ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag tittade yt och tik tok och harcsen dess alltid tänkt om jag ska ansöka eller inte. Men sen bestämmde jag mig för att jag skulle ansöka och nu vill jag gärna komma in på servern och jag känner Nilsis. men jag har spelat på denna förut för några år sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka