Nekad Andre Lieberman | Whitelist ansökning [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andre Lieberman

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199036292107/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? DEW#5898

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2001

Berätta om din karaktär. Hej, mitt namn är Andre Lieberman, jag kommer från en familj som älskar att hjälpa människor, tex min pappa är polischef i södra Stockholm samt så är min mamma en sköterska och jag har alltid velat hjälpa folk genom vård, och genom att alla i staden ska känna dig trygga. Min storebror är en mekaniker som oftast mekar sin bil och fixar den fint osv. Jag flyttade till multistaden efter att jag fyllt 21 då det har funnits ett bra rykte om staden, att d är den mest lugna staden och att människorna här sprider kärlek osv

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag tycker att denna server må vara den mest roliga, intressanta och verkliga server som funnits. Jag vill få bättre jobb och jobb som kan hjälpa människorna i staden såsom polis, eller sjukvårdare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag behöver det för att ansöka till tex polis/sjukvårdare, jag vill ha ett bra jobb där ja både får bra betald samt att jag hjälper staden.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom YouTube och jag tyckte det såg intressant ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med spelet är att jag ska jobba inom säkerheten, polisen eller sjukvården. Något som hjälper folk så att de känner sig trygga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka