Andre Lieberman | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andre Lieberman

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? DEW#5898

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 1998

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 17:00 - 21:00
Tisdag: 17:00 - 21:00
Onsdag: 17:00 - 21:00
Torsdag: 17:00 - 21:00
Fredag: 15:30 - 22:00
Lördag: 13:00 - 22:00
Söndag: 13:00 - 22:00

Berätta om dig själv Jag heter Alexander och är 16 år fyller 17 den 15e juli, jag går just nu i skolan och studerar ekonomi då min dröm är att bli en juridik. jag har bott i Stockholm hela mitt liv, jag tycker om området där jag bor. Min familj består av mig och min bror samt mina föräldrar. På fritiden gillar jag att spela basket och tv-spel framförallt FiveM, där jag endast spelar multistaden eftersom att jag tycker om det mest. Ett annat spel som jag brukar tillbringa tid på är Cs Go med vänner. Jag är en positiv kille som tycker om att spela mycket på kvällarna, jag är en person som verkligen tål stress och är väldigt försiktig med vad jag gör som till exempel att jag först tänker och sedan agerar för att vara helt säker. Jag är väldigt lugn som person och när jag spelar. Jag gillar att testa på grejer och testa på utmaningar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli support/staff så skulle jag nog vara lite mer online för att hjälpa servern så mycket som möjligt.
Jag vill bli staff på denna server för att jag vill prova nått nytt på just denna server har varit staff på en ganska många andra server innan men det blev jättekonstigt med staffs och admins. jag vill också bli staff för att denna server är bra det är bra rp och bra spelare, jag vill hjälpa den här server till toppen av alla svenska serverar jag kommer hjälpa så många som jag kan och hinner, jag kommer alltid svara i report och support och kommer vara ett stöd till server, som en staff ska vara på server helt enkelt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden i ungefär 2 månader och jag har fasnat för serven som fan. Jag tycker om att det finns ett socialt RP då man alltid kan skaffa nya kompisar eller ett jobb. jag gillar hur strikt det är för att det är det som gör hela upplevelsen det är väldigt verkligt med alla regler.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag alla spelare på servern dvs alla personer i staden. Många utav de verkar mogna och trevliga. De är dessutom i en bra ålder alltså tillräckligt gamla. Jag vill prova något nytt på Multistaden och vill så gärna hjälpa till med serverns support genom att vara väldig aktiv i både discorden och i staden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Folket som väntar i support skulle få snabbare hjälp och bättre upplevelse, de behöver inte sitta och skriva till mods eller andra personer. Direkt när de kommer in i Support kanalen så kommer jag att dra de direkt och tar in de och frågar vad problemet är och hur jag skulle kunna lösa problemet.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit staff på många servrar men har aldrig riktigt hittat en bra. Jag tycker jag har väldigt mycket erfaren heter från andra servrar och tycker också om att vara staff och hjälpa till, hur det är att vara staff är en bra fråga det är olika för alla när jag var staff på olika servrar så tyckte jag det var stressigt, Men det var inget jag bryde mig om jag tog det lungt och försiktigt. Men också kul för att kunna vara staff måste man ha tålamod och inte bli arg för det kan vara många som sitter och tjatar på en och fråga hela tiden kan jag få ress kan jag få ress, men att vara staff är också väldigt kul jag tycker om att hjälpa folk som vill ha hjälp med saker och ting jag tröttnar aldrig på detta jobb

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto ID.

/tpm då teleportar du till din marker.

/Sqlunban steamnamn= då unbannar du.

/sqlsearch steamnamn då ser du någons steam ID.

/sqlbanoffline när du bannar offline.

/setjob [ID] då ger du dig jobb.

/tp teleportar till dina kodinater.

/car spawnar du fram T.E.X en bil.

/spec id då specar du.

/noclip det gör så du kan flyga runt i staden så alla sköter sig.

/DV du tar bort ett fordon.

sqlbanhistory=man kan titta om någon har fått ban och anledningar, samt vilken Staff som utfört ban.

/bring=för att tpa en person till dig.

/Freeze=för att frysa en person så han inte röra sig.

/goto id=för att gå tpa till personen.

/toggleid=för att se personens id.

/spec=det är som noclip fast du rör dig med gubben.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har oftast lätt till att lära mig nya saker, speciellt det inom spel. Jag är även alltid motiverad att lära mig nya saker och anpassa mig till nya och viktiga saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelade förut på en annan stad men nu spelar jag endast på Multistaden eftersom det är min favorita stad.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka