Nekad Andre Lieberman | Ansök till whitelist ansvarig [JJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Andre Lieberman

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Hur gammal är du? 16

Vad heter du på discord? DEW#5898

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag är för det mesta aktiv på eftermiddagarna men kommer att hålla koll på nya ansökningar via min telefon när man inte är hemma tex. Så jag kommer att vara aktiv på forumet väldigt mycket varje dag då jag tycker att det är en givande uppgift.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är väldigt aktiv i Discorden då jag använder det varje dag, i servern är jag lika aktiv

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig eftersom att jag vill hjälpa Servern så mycket som det bara går. Jag kommer att ta WL intervjuer och ansökningar, vilket kommer underlätta för staffsen så att de hinner med att prioritera reports ingame och discord supports. Jag kommer bidra med en hel del och det är underlättning, staffsen kommer inte behöva bry sig lika mycket när jag är WL ansvarig för jag kommer ta en väldigt stor del intervjuer. Jag kommer sköta mig bra och få mera medborgare. Jag tror jag är tillräckligt mogen för at vara en WL-ansvarig. Jag är lite erfaren jag kan om WL väldigt mycket och jag kommer kollar allas ansökningar varje dag. Jag kommer att ta rollen väldigt seriöst. För att jag inte vill ha rollen för att visa till mina vänner att jag är WL-ansvarig utan att jag faktiskt tar det seriöst och gör det jag ska som WL-ansvarig och tror jag är mogen nog för att ha denna rollen.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag tycker att ni ska ge mig detta uppdrag då jag är väldigt aktiv och alltid håller koll på om någon behöver få tag i mig. Tycker även att arbetet på forumet och WL-intervjuer är roliga då man får hjälpa och träffa nya människor. Jag tycker om att samtala med och har lätt för att samtala med nya människor och vill vara med att bidra till att de spelare som verkligen vill föra ett seriöst rp på servern kan få den möjligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Tillbaka