Nekad Andre.. | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andre..

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198388562211/

Ditt Hex-ID: 110000119874923

Vad är din discord tagg? Andre.151

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: IMG_8852.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig för att jag sabbade för servern genom att fuska. Det var ett dumt misstag och jag ångrar att jag inte bara spelade som man ska från början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe i Nakenstaden där jag och mitt gäng producerade. Jag gjorde inget särskilt just då, men antar att jag blev bannad efter att något upptäcktes i FiveGuard klippsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var en rättvis ban. Det finns inget att argumentera om, jag gjorde ett stort misstag och fick de konsekvenser jag förtjänade. Jag valde att fuska och bröt mot regeln § 4.4 - C genom att använda en mod meny, vilket förstörde för andra spelare på Unive. Jag förstår nu att det inte bara bryter mot reglerna utan även ger en orättvis och tråkig upplevelse för de andra som spelar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. två av de var felaktiga SV bans (det kan ni kolla up). två andra var meta gaming då jag inte rpa tillräckligt på skador i bilen (detta har jag lärt mig av och tänker på det hela tiden när jag hoppar in i en bil nu) Och en gång var i början av mitt spelande där jag c-loggade. Detta har jag lärt mig mycket av då jag visste efter detta att regler måste följas och att ni är strikta här på unive. Efter detta så vågade jag inte göra något regelbrott efter det för jag var rädd och bli bannad igen. och den sista var att jag var en korrupt polis. och detta lärde jag mig mycket ifrån då det var nästan precis ett år sedan jag blev bannad för detta. jag lärde mig att sluta vara dum och bara spela som reglerna säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, absolut. Jag borde aldrig ha spelat med folk som fuskar, och jag skulle aldrig ha gått med på att använda fusk själv. Nu när både jag och alla andra som fuskat blivit bannade, ser jag att det bara var dumt att ens börja. Inte bara för att konsekvenserna var tunga, utan också för att man ska spela spelet rätt för att alla ska kunna ha kul. Om jag kunde göra om det hade jag aldrig fuskat eller ens funderat på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något! Efter att ha varit bannad i några månader har jag verkligen saknat att spela, men nu vill jag komma tillbaka och spela på ett rättvist sätt. Om jag får chansen att återvända, kommer jag att spela som det är tänkt och bidra till bra RP istället för att fokusera på skottningar och fusk som tidigare. Jag ser fram emot att testa något nytt, eftersom jag har spelat som krim i över två år nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka