Accepterad André Radomski | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

André Radomski

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? André

Vad är ditt discord namn? Andre2009978

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Calle Jönsson 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag som person är väldigt snäll engagerad i mitt jobb som jag har just nu och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att bli så bra polis som möjligt och göra staden bekväm och säker och att vara hjälpsam mot alla

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hålla staden ren och säker så att alla känner sig bekväma att kunna gå till sitt jobb utan att tänka på att något farligt kan hända och att försöka göra mitt bästa för att hålla staden säker när jag är polis

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Följa det partnen säger så att vi båda kan sammarbeta och göra det vi ska och att vi aldrig ska splitras. t.e.x om min kompis blir åldtagen så ska jag ringa polisen direkt och informera om vad som hände.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag aldrig för att jag vill bli polis och följa lagen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp,nlr och Copbait och att inte döda någon utan en anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är aktiv mycket och gillar staden

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Hej!

min karaktär har en vanlig bakgrund. I början vill han fokusera på att hitta jobb, bygga relationer och lära känna staden. På längre sikt är målet att utvecklas inom sitt yrke och skapa en stabil och trovärdig roll i staden

Jag kan bidra med seriös, lugn och långsiktig rp. Jag fokuserar på realistiskt spel, bra samarbete med andra och att skapa scenarion och att bygga bra relationer

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
Okej perfekt men jag kan imorgon jag skriver på dc då

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka