André Nyström | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

André Nyström

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 14 November 2000

Vad heter du på discord? Atox#6651

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 174 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? 4timmar

Hur många timmar har du på FiveM? 174 timmar

Vad heter du? André Nyström

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag är väldigt bestämd och engagerad i det jag gör, jag har jobbat här innan som skyddsvakt men det blev borttaget så jag ville testa något nytt så jag blev anställd på marja lisa men tyckte inte att det var så kul och jag tyckte att securitas var svin kul så därför kommer jag tillbaka hit

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? jag har arbetat här innan som skyddsvakt, sen blev jag väktare

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska börja med att säga 43-.. och sen berätta vad man vill t.e.x jag behöver förstärkning vid piren det är ett stort slagsmål där kom.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? det jag vet som skyddsvakt va att man skulle berätta för dem som kommit in på ett område dem inte skulle vara på att dem inte fick vara här för att det var ett privat område som staten bestämt som t.e.x vattenverket. Om dem inte gjorde som man sa så fick man ta och dra ut dem ur bilen och sätta handfängsel på dem sen fick man kolla igenom både dem och bilen sen så tog man dem till polisen och berättade vad dem hade gjort. Man ska uppföra sig trevligt hela tiden men om dem hotar att göra något och tex tar fram en kniv så kan man vara lite mer bestämd eller sträng och då ta fram sitt tjänstevapen.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) man tar fram tazern eller batongen och säger till dem lungt och sansat att lägga bort kniven, om dem gör det så springer man snabbt fram till dem och sätter handfängsel på dem, men om dem inte tar bort kniven och börjar springa bort eller emot dig så får man skjuta eller slå dem med en batong, men jag föredrar att använda tazer för att då kan man skjuta innan dem kommer nära så personen inte kan skada någon

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) antingen så springer jag fram till personen och sätter handfängsel på den eller så tazrar jag personen som misshandlar den andra. om jag väljer att springa fram till personen som misshandlar måste jag vara redo för att misshandlaren vänder sig mot mig och attackerar mig, men om jag tazrar misshandlaren så har jag gott om tid att sätta handfängsel på personen och efter det så ringer jag sjukvården, om dem inte svarar tar jag och ringer polisen så dem kan komma och ta misshandlaen så jag kan ta den misshandlade till sjukvård

Har du några andra frågor? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka