Accepterad André Nyström | Medlem ansökning [HUGGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

André Nyström

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106399518/

Vad är ditt namn i verkligheten? André Nyström

Vad är ditt discord namn? Atox #6651

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är André Nyström, Under hela mitt liv har jag levt i droglivet, min pappa var en grov kriminell redan från den dag jag kom till. Min pappa överdosade min mamma och mitt ända syskon eftersom mitt syskon hade downsyndrome. Jag umgicks aldrig med vänner och jag fick lära mig i tidig ålder hur man langar droger. Precis när jag hade fyllt 15 blev min pappa fångad och torterad till döds, nu var det bara jag kvar. Därför vill jag gå med i ett grovt kriminellt gäng och visa pappa hur man egentligen gör, men det kommer kräva blod, tårar och svett för att få det som jag vill ha. Så jag flyttar till en ny stad långt bort från pappas grav och gäng så jag kan gå med i mitt egna lila gäng som kommer bli störts och ta över hela staden. Jag har några få intressen men 2 av dem är Bilar och business och jag älskar pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan bidra med bra rollspel, jag har inte kört FiveM så länge men under den tid så har jag tagit det seriöst. många brukar inte ta rollspel så seriöst men det gör jag, inte bara seriöst utan jag är engagerad i det jag gör.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt bra server med många roliga saker att göra t.e.x car meet och att köra RP. Jag tycker att denna server är den bästa eftersom denna har bra staff och leaders och trevliga spelare.

Hur hittade du Unive? Jag tittar mycket på Cosmo_BT på twitch och YT och han sa att denna server var bra så jag ville testa och jag fall för servern. Jag älskar den!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna roll spela på en hög nivå och göra det så realistiskt som möjligt, bygga upp en karaktär som folk respekterar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt allra största mål är att kunna göra Unive större än vad det redan är och få folk att inte lämna efter en bugg utan att dem ska tycka det är roligt och fortsätta köra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka