Nekad André Nyström | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

André Nyström

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisas

Vad heter du IRL? André

Vad heter du på discord? Atox#6651

Hur gammal är du? 15 IRL ig 20

Hur många timmar har du på Fivem? 175

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag är engagerad i det jag gör och jag vet vad som krävs, jag är inne på servern varje dag minst 3 timmar och jag arbetar på marja-lisas och har gjort det några veckor nu, jag är mogen och spelar alltid med sunt förnuft. Om jag blir chef så ska jag se till att alla som jobbar har lika mycket värde, jag menar då att chefen inte ska käna mer än vad en ny anställd ska göra. jag har det som krävs och jag har varit nära vän med den gamla chefen sen jag började på marja-lisas så han har lärt mig hur man ska hantera nykomlingar och arbetare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat inom marja-lisas i några veckor och min hobby är bilar och business. Jag vill att Unive ska få det första och bästa intrycket för dem nya som kommer och ska köpa bil eller ansöka om jobb. jag har det som krävs och jag ska visa er det!

Berskiv din karaktär? Mitt namn är André Nyström, Under hela mitt liv har jag levt i droglivet, min pappa var en grov kriminell redan från den dag jag kom till. Min pappa överdosade min mamma och mitt ända syskon eftersom mitt syskon hade downsyndrome. Jag umgicks aldrig med vänner och jag fick lära mig i tidig ålder hur man langar droger. Precis när jag hade fyllt 15 blev min pappa fångad och torterad till döds, nu var det bara jag kvar. Därför vill jag gå med i ett grovt kriminellt gäng och visa pappa hur man egentligen gör, men det kommer kräva blod, tårar och svett för att få det som jag vill ha. Så jag flyttar till en ny stad långt bort från pappas grav och gäng så jag kan gå med i mitt egna lilla gäng som kommer bli störts och ta över hela staden. Jag har några få intressen men 2 av dem är Bilar och business och jag älskar pengar.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 8 timmar om dagen helger kanske 8-15 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, klart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, verkligen inte

Har du läst våra Regler? Absolut, fler gånger om

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka