Nekad André Nyström | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

André Nyström

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106399518/

Ditt Hex-ID: steam:110000144509d1e

Vad är din discord tagg? Atox #6651

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Grov RDM ~Bosse Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev förbannad så jag stack ner till piren och visste att jag skulle få en ban på 12 dagar så jag orkade inte mer, jag tog fram min kniv och sprang och dödade alla jag såg på piren. det var jävligt fel av mig och jag vet att det var grovt emot reglerna och nu ångrar jag det som fan så vill bara se om jag kan få en unban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lämnade och dagen efter så skulle jag se om jag var bannad och det var jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte säga att det var en felaktig bann. Jag förstår och fattar varför jag blev bannad. Så nej, det var inte en felaktig bann men det var en bann jag förtjäna och jag fattar men nu är jag riktigt sugen på att köra på servern. Har inte kört på en svensk och stabil rp server på länge.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är inget speciellt. Första bannen var metagaming men det var när jag var jätte ny på servern. Hade spelat i typ 4 dagar. sen en med lite sunt förnuft, en kille sparkade och körde på min bil så gjorde jag detsamma så blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte ha bestämt mig när jag var så pass arg och sur för att jag 2 dagar tidigare la ner 280kr på servern som försvann som inget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärt mig en hel del typ som att inte göra RDM och jag fattar precis varför och förstår varför jag blev bannad. Jag fattar exakt och jag kommer uppföra mig bättre än förut. Jag kommer dessutom inte göra det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka