Accepterad André Hammarbäck | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198857372731/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: KENTA

Vad är din discord tagg? KENTA#0277

Vem var det som bannade dig? Alex

Hur lång tid var din ban? 5D

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för Sunt Förnuft Alex gör en banöverklagelse på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sunt förnuft och förstår verkligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare tog min tesla och åkte runt i vår bil och sedan stod det bankrån i högra hörnet och vi har aldrig varit med om ett bankrån tidigare så vi stod och kolla på och tänkte inte på sunt förnuft för jag hade aldrig kollat på ett bankrån IRL

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Mitt fel och jag vet inte vad jag höll på med där. Jag var dum och kollade på ett bankrån på avstånd och vet ej varför. Tänkte absolut inte på sunt förnuft :(

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit att jag sagt att jag spawna en bil nyss och VDM två gånger men har verkligen lärt mig en läxa av dom bansen och kommer verkligen lära mig från denna bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att tänkt på sunt förnuft och inte vara helt dum i huvudet och bara kolla på när det är bankrån för det hade jag inte gjort i verkligheten men jag tycker inte att min WL ska bli indragen för detta sunt förnuft. Det var inte något jätte grovt Allt för mig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig en väldigt stor läxa av da ban och tidigare ban

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka