Accepterad André Hammarbäck | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KENTA1

Icke Medlem
Meddelanden
256
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198857372731

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: IVORY

Vad är din discord tagg? IVORY#0277

Vem var det som bannade dig? Quirkz

Hur lång tid var din ban? 14D

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallar ~Quirkz303 Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slog en kille vid bilfirman utan anledning eller jag såg han gå på en annan kille och han slog ner han så jag gick dit och slog han. Stort misstag jag gjorde :(

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid bilfirman och tänkte gå dit och köpa en ny volvo v60 då jag ser en kille slå ner en annan kille och då går jag dit och slår ner han sedan sticker jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte en felaktig ban. Såklart det var mitt fel. Slog han ja utan anledning framför en ambulans tror jag. Kommer ej ihåg men aaa. Mitt fel och jag har faktiskt lärt men en läxa att inte ba gå fram och slå någon utan anledning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit att jag inte rpa. Jag råka till exempel säga att jag spawnade en bil och sånt men har verkligen tagit vara på den bannen och rpar väldigt bra just nu :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart. Jag skulle bara gått över vägen in till bilfirman och köpa bilen jag ville ha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart jag har. Man kan liksom inte gå fram och slå en medborgare bara sådär.(förlåt) Tänkte fan inte på det och sunt förnuft. Hade verkligen inte gjort det i riktiga livet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka