Nekad AndiFisk | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AndiFisk

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dahfisk/

Ditt Hex-ID: 110000103aeb059

Vad är din discord tagg? Andifisk#6435

Vem var det som bannade dig? IcaMaxi

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-17_124429915.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde ner en bil för en trappa dvs ''Mild powergaming''

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod ovanför piren vid vianor och sedan körde jag ner pirens trappa då jag bara är dum och lat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en bra ban. Blir själv irriterad på powergamers.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Två gånger för att rikta vapen på green zones (blev misshandlad och båda gånger, men insåg att man ska de-escalera situationen innan.)
En gång för jag sa VDM ingame
En gång av tydlig VDM från min sida.
Har generellt lärt mig att bli bättre på RP och läser ofta reglerna om och om igen för att påminna mig då man snabbt glömmer såna små detaljer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört bilen runt piren istället för att ta shortcuts som förstör RPn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som sagt shortcuts förstör RPn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jävligt onödigt att köra ner bilen där. Allt gör det värre också med tanke på att du gör det på piren... Du får vänta på din ban att gå ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka