Nekad AndiFisk | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AndiFisk

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dahfisk/

Ditt Hex-ID: 110000103aeb059

Vad är din discord tagg? Andifisk#6435

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Hur lång tid var din ban? 3 Dagars

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-01_144956753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog ur staffs perspektiv fram min glock framför sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade ta upp vapnet, tog bort det direkt, skrev miss i OOC chat sen läste jag ban-meddelandet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig ban. Torsdag natt/fredag morgon, runt 03 var det massa bråk och kaos runt sjukhuset.
jag deltog då delvis i detta då många slog till & dödade mig osv när jag var in och ut vid sjukhuset.
efter en liten stund kom några staffs på servern såg detta kaos och jag såg bara hur spelare började försvinna/(ban).
cirka 1m efter jag såg 10 personer försvinna så insåg jag att det var över med kaoset. så jag började prata med några och ta medecin(heal), jag har alltid mitt vapen på plats 1 och heals på 2o3. min datormus har nmr 1-12 vid tummen. jag har tjocka fingrar och det är små knappar.
så jag legit missklicka fram min gun och poff bannad. jag inser att staffen gjorde vad som ska göras. men det var ett ärligt misstag :(

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för samma anledning förut, blev då förklarad att under inga scenarion kan man ta fram vapen, och har inte gjort sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det känns som detta kan hända även den bästa spelaren.
men har köpt en ny dator mus nu med betydligt större 2 knappar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? detta blir svårt att svara på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Yo kan ni neka denna eller ?? Så jag kan få göra en ny för den shiet ban jag fick sist

Tillbaka