Accepterad AndiFisk | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AndiFisk

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dahfisk/

Ditt Hex-ID: 110000103aeb059

Vad är din discord tagg? Andifisk#6435

Vem var det som bannade dig? ^5K1NGOVve

Bild på banmeddelande: 15551.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag körde upp en icke off road bil upp för ett berg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle upp dit man plockar vallmo, och körde upp och sen ner för berget i min c63 amg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror detta är min 6e ban sen jag startade.
Två gånger för att rikta vapen på green zones (blev misshandlad och nästan dödad båda gånger, men insåg att man ska de-escalera situationen innan.)
En gång för jag sa VDM ingame ( vilket var dumt, vart vdmad 3 gånger så var frustrerad.)
En gång av VDM från min sida mot en annan spelare. (Har läst om alla regler nästan dagligen sen denna ban och har aldrig sett att man måste använda sig av en offroad bil, men it makes sense.
Har generellt lärt mig att bli bättre på RP och läser ofta om reglerna igen för att påminna mig då man snabbt glömmer såna här små detaljer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat gått upp eller kört dit med en off road bil som enkelt hade klarat det berget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man måste använda off road bil över berg, visste inte detta tills nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka