Accepterad AndiFisk | Ban Överklagan [Loke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AndiFisk

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dahfisk/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Brydiginte. (heter så)

Vem var det som bannade dig? Loke

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_17.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han såg ett tydligt fall av Grov RDM och gjorde sitt jobb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev lurad av folk att man inte såg mig ingame under ett scenario, jag behövde logga in och ut och göra massor för att dom tydligen skulle se mig. Tillslut sa dom att dom bara drygat och då blev jag riktigt arg och sköt ner allihopa. Snabbt efter det bannades jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och borde inte ha skjutit bara för att jag blev arg när dom drev runt med mig i 20 minuter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 10 bans tidigare. 5 från tidigt i min fivem karriär ( lärt mig rp Via Unive(Två gånger för att rikta vapen på green zones (blev misshandlad och nästan dödad båda gånger, men insåg att man ska de-escalera situationen innan.)
3 bans har varit felaktiga och har inte tagits bort. de sista två var pga jag inte kunnat alla RP regler och så vidare.
En gång för jag sa VDM ingame ( vilket var dumt, vart vdmad 3 gånger så var frustrerad.)
En gång av VDM från min sida mot en annan spelare. (Har läst om alla regler nästan dagligen sen denna ban och har aldrig sett att man måste använda sig av en offroad bil, men it makes sense.
Har generellt lärt mig att bli bättre på RP och läser ofta om reglerna igen för att påminna mig då man snabbt glömmer såna här små detaljer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte skjutit först och främst, då det inte blir något mycket utav ett roligt scenario för någon efter det. Jag borde även ha lugnat mig då jag hade en riktigt dålig och stressad dag utanför spelet som jag tyvärr lät komma innanför min RP. Jag Borde inte sneat som jag gjorde och kan hålla rp till rpn. Det var dumt av mig att låta deras regelbrott styra och ställa i hur jag spelar och agerar i spelet. vet att deras regelbrott inte var grund nog för att jag ska bryta regler. Så jag borde agerat bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att noga tänka på hur jag låter mig styra över min RP. Man måste hålla scenariot igång även fast folk börjar skoja med en och man måste reagera accordingly hur scenariot spelar ut sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

godkänd, Jag ger dig en till chans. Då jag tar hänsyn till att de va 4 på natten och 20 spelare inne och att du verkar ha lärt dig av ditt misstag. Men lova och aldrig göra om detta kommer hålla ett extra öga på dig. om det händer igen du åker du för gott!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka