Nekad AndiFisk | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AndiFisk

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Andy

Vad heter du på discord? Brydiginte. (heter så

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Studerar just nu, efter studier spelar jag unive eller är med vänner

Hur länge har du varit medlem på Unive? Cirka 10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Man kan inte infoga bilder här så kommer att skicka en i en kommentar under detta.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt min mening är en bra servervakt en sv som tar ansvar för servern och är väldigt aktiv. någon som vill att Unive ska gå vidare och visa bra legit RP och att människor ska ha bra RP .
en förebild som vill det bästa för alla, visar att inga regler är okrossbara och kan alla regler för servern. En bra servervakt gör ett bra intryck på högre upp eller andra serverleverantörer.
Att man överväger saker och problem och inte ger dem något, utan låter dem sköta sig själva. kan skriva banmeddelandet snyggt och kortfattat så att rpar lär sig enligt sitt förbud.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en server vakt för att hjälpa till att utveckla rp
Jag vill hjälpa människor att utveckla sin rp och inte lalla jag vill utveckla unive och om du hjälper icke-medlemmar om de inte kan reglerna ska du berätta för dem hur man skriver ooc
read reglerna ungefär som jag gör mitt bästa för att hålla rp bättre om du upptäcker att de är nya för rp bör du lära dem att inte förbjuda eller slå dem om de gör ett misstag,
be personalen att observera dem för att förbättra deras rp om det är värre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När folk bannar folk mitt i scenarion, när man till exempel ressar sina vänner som dött i skottlossning eller liknande.
Om man tar sin roll över huvudet och använder den för att försämra RPn för andra men bättra den för sig själv.
Anmäl

Nekad, du har 7 tidigare bans de senaste 3 månaderna vilket resulterar i orange ban färg. Du får ansöka igen när du blivit grön vilket innebär 2 bans de senaste 3 månaderna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka