Nekad Andersson0474 | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andersson0474

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 29 April 2004

Vad heter du på discord? Andersson#0696

Ditt Hex-ID 11000010940d1d0

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej

Vilken ped ansöker du för? cs_movpremmale 1 prop 4 components

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Riccardo Alto är 24år gammal och kommer från Italien. Han är född och uppfostrad i Alto familjen. Ett starkt och brett familjeband där släktet kommer före allt annat. Han är uppfostrad med extrem disciplin och respekt. Men han har även lärt sig att aldrig ta skit av någon. Redan som liten började han hjälpa till i familjen altos egenägda italienska restaurang. Han bidrog med att diska och servera kunder. Barndomen var tuff för Riccardo eftersom att han fick hjälpa till så mycket med restaurangen och sällan hade tid för sina kompisar. Detta gjorde att han förlorade all sin kompiskrets och bara hade familjen kvar vid sin sida. Han insåg tidigt precis det som resten i hans familj insett. Att familjen betyder mer än allt annat i världen och att man alltid ska välja sin familj framför allt annat. Ju mer tiden gick desto mer insåg han verkligheten och vad familjeföretaget verkligen innebar. Bakom den fina och ärliga familjerestaurangen fanns det ett stort Maffia Nätverk, med bred kontaktbas och stort rykte. Detta var väldigt tufft för han när han fick se mord efter mord och misshandel efter misshandel. Han höll kvar vid familje policyn och härdades utav att han stannade. Tillslut vid 19 års ålder så kännde han sig trygg i sin position. Något han inte gjort de senaste 3 åren sedan han blev introducerad till verkligheten. Peds känns mer verkligare eftersom de har lite mer kroppsformer och sticker ut lite mer från mängden, jag vill ha en ped som man kan se på att den härstammar från Sydeuropa och som inte ser ut som alla andra karaktärer på servern. Detta förstärker min karaktärs story eftersom att han härstammar från ett starkt familjeband (som även är ett gäng på servern) och knyter ihop hans härstammande mer. Han kommer delvis jobba i restaurangen som gänget har och då så kommer det se allmänt bättre ut för andra spelare som äter där om en kille som ser ut som en Italienare och bryter på italienska kommer, då ser det mer verkligt ut eftersom det är en italiensk resturang.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag gillar att lägga riktig focus och energi på mina scenarion och alla scenarion jag deltar i. Jag älskar när scenarion känns som en riktigt bra film som man är delaktig i. Scenarion behöver verkligen inte gå ut på att vinna eller att vara bäst, de ska vara fyllda med kvalite och inehålla mycket igenomtänkta och bra saker. Det som skiljer min rpnivå är att de felen jag gör och har gjort tänker jag igenom och ser till så att det verkligen inte händer igen, det ,måste inte betyda att jag blir anmäld eller får ban för det utan att det kan också vara saker jag anser själv att jag hade kunnat förbättra. Jag jobbar konstant med att få allt bättre och för att kunna bli en extremt bra rollspelare. Änsålänge ligger jag ganska bra till och jag tycker att jag är ganska duktig på att skapa scenarion som ger denna filmkänslan som jag vill åt.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? För att jag vill ha en karaktär som ger mer fyllhet i scenarion och bidrar till mer kvalite i scenarion. Det blir roligare om bara sånna smådetaljer är bra som att tex alla karaktärer inte har samma kroppsrform. Det blir en mer blandad känsla då i det hela och man kanske inte tänker på det i just den stunden men efteråt så märker man skillnad. Jag spelar aktivt på servern och jag känner att jag vill fortsätta göra det. därför vill jag ha en ped för att redan nu börja visa runt min ped och få den sedd. Det blir mycket roligare om jag får en egen sorts karaktär som ingen annan kan vara lik och jag ska försöka så bra jag kan med att göra denna chans till något bra.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att när folk ser han i civila scenarion så ska man känna igen mig och veta vem grabben är. Folk ska känna respekt för min ped och jag vill att just den pedden skall vara så omtyckt som möjligt av så många som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka