Nekad Andersson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Andersson

Vad är ditt discord namn? Albin#3290

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunvald Larsson 19år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, glad, positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mamma blev mördad och nu drömmer han om att bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? mamma blev mördad och nu vill man göra rättvisa, för att ingen annan ska var med om något sånt hemskt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att agera på ett sätt som gynnar den andra parten även om det kan vara till nackdel för dig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har jag inte gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random Death match, slå ner eller döda utan anledning, Copbait att du försöker få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är van att jobba i grupp, tycker det är kul med ett jobb där man får hjälpa andra och träffa mycket människor. Och jag kommer ifrån landet och är helt ny i stadsmiljö

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka