Nekad andersson lukas | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

andersson lukas

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198219596215/

Ditt Hex-ID: 11000010f7511b7

Vad är din discord tagg? lukas1#4597

Vem var det som bannade dig? 6ixflame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var en bitt bort från sjukhuset ochså peka n kille i en rs6a finger åt mig och sa hoppa ur bilen och då sa jag varför då sa han för att du ska lyssna på mig men å körde jag iväg och han jaga mig och jag försökte åka iväg därfrån men han körde efter mig och sen körde på mig jag la mig på marken och sa aj aj oså lågg jag där i 30 sek och sen satt jag min på huk och sa jag ska ta bandage för jag tänkte ta mig till sjukhuset där efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart på körd av nån kille utan andednig ochså han körde typ 40 kmh ochså lågg jag för lite på marken men jag satt min på huk och tänkte göra den där emoten där man sätter sig på marken men jag han inte för då fick jag ban. Jag skulle absolut inte rätt jag skulle inte ha ställt mig upp så tidigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men ändå inte jag körde på vägen ochså börja han jaga mig från ingen stans och jag försöktee körde ifrån han men mim motor var redan paj och jag var påväg till meko.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har tat lärdom av mina misstag och lär mig nya saker efter varje ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag skulle bet nån ringa ambulanse eller att nån skulle bära mig ditt.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka