Accepterad Anderss0n0 | Medlem ansökning [KORVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anderss0n0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Andersson

Vad är ditt discord namn? AnderssoNo#0459

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är nyblivna 20 år och är uppväxt i en tragisk uppväxt med utanförskap och mycket bråk i skolan och i hemmet, och stora problem i skolan med det mesta. Hängt mycket ute på gatan och fått sköta sig själv och tjäna pengar själv. Skolan hoppade killen av efter 9an och började jobba lite små jobb runt om i sin by han är uppväxt i då de levde väldigt fattigt. Livet flöt på och han fick tag i en egen lägenhet och kunna flytta ifrån allt stök runt om sig, och idag är han en person som vill växa inom jobb och ifrån sitt förflutna. Karaktären är en trasig person på insidan men en energisk person utåt sett, oftast alltid glad men kan lätt bli arg och irriterad om den inte får sin vilja igenom. Han är en väldigt svår person att fatta hur man ska behandla honom vilket gör honom till en osäker person. Han har lätt att falla in för saker som har med snabba pengar att göra därav har han jobbat mycket själv med att köpa och sälja bilar, och göra lite side bussines nu de senaste. Han ger allt bär det verkligen gäller och tvekar inte på att backa sina kompisar. Intressen har han mycket om bilar och styla till bilar, och ägt många feta bilar det senare året och snabba bilar. Han har intresse att tjäna mycket pengar också och lite hemlighetsfull utav sig hur han tjänar sina pengar.
Kanske en kriminell karriär att satsa på?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer kunna bidra med ett bättre rp då jag spelat förut och har endel känsla för det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man utspelar ett scenario utifrån att båda parter har chansen att vinna och inte bara den ensilda personen som utför scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en youtube video och tyckte det verkade som en rolig server att växa inom

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka