Nekad Anderss0n0 | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anderss0n0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Andersson

Vad är ditt discord namn? AnderssoNo#0459

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är nyblivna 20 år och är uppväxt i en tragisk uppväxt med utanförskap och mycket bråk i skolan och i hemmet, och stora problem i skolan med det mesta. Hängt mycket ute på gatan och fått sköta sig själv och tjäna pengar själv. Skolan hoppade killen av efter 9an och började jobba lite små jobb runt om i sin by han är uppväxt i då de levde väldigt fattigt. Livet flöt på och han fick tag i en egen lägenhet och kunna flytta ifrån allt stök runt om sig, och idag är han en person som vill växa inom jobb och ifrån sitt förflutna. Karaktären är en trasig person på insidan men en energisk person utåt sett, oftast alltid glas men kan lätt bli arg och irriterad om den inte får sin vilja igenom. Intressen har han mycket om bilar och styla till bilar, även där är lastbilar involverat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en aktiv server med händelser och kunna arbeta och få folk att lära känna varandra mer inne på servern. Kunna ha koll på de mesta runt om sin omgivning

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man utspelar ett scenario där båda parter har chansen att kunna vinna, och inte bara den enskilda parten ska kunna vinna, det gör det också roligare för båda parter

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en youtube video och tyckte det verkade som en rolig server att växa inom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka