Nekad AndersRosenqvist | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AndersRosenqvist

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/oopsgamer7

Vad är ditt namn i verkligheten? Anders B

Vad är ditt discord namn? KalasCholo#6969

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Rosenqvist, hän är en lagom tjock man i sina bästa år som har flyttat till sverige efter en misslyckad skädespelar-karriär i Finland. Han är en lugn och omtänksam man, men han blir mycket enkelt upphetsad, han har fyllt 31 i april och är för det mästa intresserad i motorcycklar och korgboll.

Hans uppväxt vad lugn och han spenderade mäst av sin tid hos sin kompis Patrik, som var förtjust i mopeder, därifrån fick Anders sitt intresse. Han spenderade okså mycket av sin tid i teaterskola för att en gång bli en skådespelare.

Anders är en religiös man och litar alltid på att någon ser över honom och visar den rätta vägen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att spela mycket och okså vara aktiv i dialog med random folk jag ser. Jag vill samla på bilar och motorcycklar samt jag vill lära mig att bättre kunna RPa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att den är en bra server för rp, inte massa folk som bryter lagen helatiden och skjuter/kör över varann. Den har okså intressanta mods.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter svenska servers i fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att samla på bilar och lära mig att spela min karaktär bättre, så att jag kan ta honom till andra servers i frammtiden. Jag vill okså bli en polis eller tjuv om jag någonsin får chansen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå är att kunna hjälpa servern på olika sätt till exempel, som att vara en bra RPare, och möjligtvis en polis i framtiden, och att såklart ha roligt med mina vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu men jag brukade spela på, FinlandiaRP och Highlife.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka