Accepterad Anders_Svensson | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKA

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ftgh-rhhq/HHKFCQHN

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? crocs #3466

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders. Han växte upp på landet. Anders är väldigt social men har svårt att visa känslor för främlingar. Anders gillar att testa på nya saker och har jobbat med mycket genom sitt liv. Anders har ett stort intresse för bilar och alkohol. Anders gillar att röka gräs med sina polare och en drink på det sitter aldrig dåligt. Anders far var mekaniker och hade en Ford Mustang när Anders var liten så det är därför han gillar bilar speciellt mycket. Anders pappa försvann när han var 5 år gammal och hans ända minne med sin far var från verkstan när de skruvade på Mustangen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag spelat på Unive förr och jag bidrar med bra RP och skapar roliga scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP, jag har läst reglerna så kan även rätta till spelare som gör regelbrott eller lallar. Jag kommer bidra med Roliga scenarion och ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte handlar om att du ska vinna scenariot utan att alla ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har vänner som spelar på servern, och jag har spelat på den förr. Mina vänner rekommenderade servern för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka