- Meddelanden
- 117
- Reaction score
- 14
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Ditt discordnamn: crocs#3466
Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag anser att det behövs fler. Jag är en väldigt lugn och trevlig person med ett bra ordval och därför kunde jag se mig själv som en bra staff. Jag brinner för denna server och vill därför lägga ner all min extra tid på något vettigt så som staff arbete. Jag kommer vara väldigt aktiv och hjälpa så många som möjligt. När jag pratar med folk kommer jag alltid bemöta dem med respekt eftersom det är så man jobbar professionellt. Jag har mycket vänner som är och har varit i staff teamet.
Det ser riktigt kul ut att jobba inom staff teamet, jag har fått se rätt så mycket då jag har vänner som jobbar inom detta. De har inspirerat mig till att göra denna ansökan, känner att jag kan nämna två som betyder lite extra mycket!! Tarzan & Frankish
Men jag måste även nämna lite andra inspirerande personer såsom Eddiebo, Hammarl0f, T4arget, Ankan samt Amo147 som nu avgått.
Jag vet många staff kommandon och känner mig redo att få ett stort ansvar, därför vill just jag bli staff. Jag är väldigt social som person och gillar att lära känna nya folk. Att anpassa mig till nya grejer har aldrig varit ett problem, jag gillar alltså att lära mig nya saker. Jag är väldigt olik många andra då t.ex. konstruktiv kritik är det bästa jag vet då man faktiskt lär sig av det.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Veckodagar:
Måndag: 12-22
Tisdag: 14-22
Onsdag: 14-22
Torsdag: 16-22
Fredag: 14-00
Helgar:
Lördag: 11-02
Söndag 11-22
Lov:
Måndag: 11-02
Tisdag: 11-02
Onsdag: 11-02
Torsdag: 11-02
Fredag: 11-04
Lördag: 11-04
Söndag: 11-02
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i cirka 4 månader.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, jag har inte varit staff förr men har kompisar som är och har varit så kan några commands. Har även varit SV en tid så kan grunderna för att vara staff. Några av commandsen är
/specc id = du teleporterar till just det id du skrivit in och kommer vara osynlig i luften.
/bring id = du skriver in ett id och teleporterar den personen till en specifik plats, detta kan vara bra om ett scenario t.ex.
blivit avbrutet pga. restart eller något liknande.
/revive id = du återupplivar en spelare genom att skriva in personens id.
/goto id = du teleporterar till ett id som du skrivit in.
/toggleid = du ser folks id ovanför deras huvud genom att göra detta.
/freeze id = du fryser en spelare så den ej kan röra sig.
/unfreeze id = du gör så att personen kan röra sig igen efter att ha varit fryst.
/ban id = säger sig själv, du ger en ban till en person som gjort ett regelbrott. Du skriver även in en anledning och hur
länge bannen ska vara.
/kick id = du sparkar en person från servern men den kan ansluta direkt efter, detta kan vara bra om någon t.ex. är afk.
/givemoney id = du ger pengar till en person, detta är nästan aldrig nödvändigt.
/giveitem id = du ger ett föremål till en person.
/giveweapon id = du ger ett vapen till en person.
/clearinventory id = Du tömmer en persons inventory.
/tpm = Du teleporterar till en waypoint
/announce = Du skriver ett viktigt meddelande som alla på servern kan se.
/noclip = Du blir osynlig och kan flyga igenom väggar och liknande på mappen.
/dv = Man raderar en bil och personen kommer få tillbaks den efter restart.
/togglename = Du kommer se personernas discord namn ovanför deras huvud.
Chatcommands:
/clearchat = Du rensar chatten för dig.
/clearchatforall = Du rensar chatten för alla på servern.
/sv = Du skriver i en chatt som alla servervakter ser.
/sc = staffchat = Du skriver i en chatt som alla staffs kan se.
/pm id = Du skickar ett privat meddelande till en specifik person.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Känner mig öppen för allt
Ditt discordnamn: crocs#3466
Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag anser att det behövs fler. Jag är en väldigt lugn och trevlig person med ett bra ordval och därför kunde jag se mig själv som en bra staff. Jag brinner för denna server och vill därför lägga ner all min extra tid på något vettigt så som staff arbete. Jag kommer vara väldigt aktiv och hjälpa så många som möjligt. När jag pratar med folk kommer jag alltid bemöta dem med respekt eftersom det är så man jobbar professionellt. Jag har mycket vänner som är och har varit i staff teamet.
Det ser riktigt kul ut att jobba inom staff teamet, jag har fått se rätt så mycket då jag har vänner som jobbar inom detta. De har inspirerat mig till att göra denna ansökan, känner att jag kan nämna två som betyder lite extra mycket!! Tarzan & Frankish
Men jag måste även nämna lite andra inspirerande personer såsom Eddiebo, Hammarl0f, T4arget, Ankan samt Amo147 som nu avgått.
Jag vet många staff kommandon och känner mig redo att få ett stort ansvar, därför vill just jag bli staff. Jag är väldigt social som person och gillar att lära känna nya folk. Att anpassa mig till nya grejer har aldrig varit ett problem, jag gillar alltså att lära mig nya saker. Jag är väldigt olik många andra då t.ex. konstruktiv kritik är det bästa jag vet då man faktiskt lär sig av det.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Veckodagar:
Måndag: 12-22
Tisdag: 14-22
Onsdag: 14-22
Torsdag: 16-22
Fredag: 14-00
Helgar:
Lördag: 11-02
Söndag 11-22
Lov:
Måndag: 11-02
Tisdag: 11-02
Onsdag: 11-02
Torsdag: 11-02
Fredag: 11-04
Lördag: 11-04
Söndag: 11-02
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i cirka 4 månader.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, jag har inte varit staff förr men har kompisar som är och har varit så kan några commands. Har även varit SV en tid så kan grunderna för att vara staff. Några av commandsen är
/specc id = du teleporterar till just det id du skrivit in och kommer vara osynlig i luften.
/bring id = du skriver in ett id och teleporterar den personen till en specifik plats, detta kan vara bra om ett scenario t.ex.
blivit avbrutet pga. restart eller något liknande.
/revive id = du återupplivar en spelare genom att skriva in personens id.
/goto id = du teleporterar till ett id som du skrivit in.
/toggleid = du ser folks id ovanför deras huvud genom att göra detta.
/freeze id = du fryser en spelare så den ej kan röra sig.
/unfreeze id = du gör så att personen kan röra sig igen efter att ha varit fryst.
/ban id = säger sig själv, du ger en ban till en person som gjort ett regelbrott. Du skriver även in en anledning och hur
länge bannen ska vara.
/kick id = du sparkar en person från servern men den kan ansluta direkt efter, detta kan vara bra om någon t.ex. är afk.
/givemoney id = du ger pengar till en person, detta är nästan aldrig nödvändigt.
/giveitem id = du ger ett föremål till en person.
/giveweapon id = du ger ett vapen till en person.
/clearinventory id = Du tömmer en persons inventory.
/tpm = Du teleporterar till en waypoint
/announce = Du skriver ett viktigt meddelande som alla på servern kan se.
/noclip = Du blir osynlig och kan flyga igenom väggar och liknande på mappen.
/dv = Man raderar en bil och personen kommer få tillbaks den efter restart.
/togglename = Du kommer se personernas discord namn ovanför deras huvud.
Chatcommands:
/clearchat = Du rensar chatten för dig.
/clearchatforall = Du rensar chatten för alla på servern.
/sv = Du skriver i en chatt som alla servervakter ser.
/sc = staffchat = Du skriver i en chatt som alla staffs kan se.
/pm id = Du skickar ett privat meddelande till en specifik person.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Känner mig öppen för allt
Senast ändrad: