Nekad Anders_Svensson | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKA

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? crocs#3466

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14-22 på vardagar och 12-00 på helgar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 3 veckor

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet ej hur man bifogar en bild hit men jag har blivit bannad 2 gånger. Första var suntförnuft. skottsäkerväst på allmänplats, 1 dag, Fri Jul 29 19:43:16 2022. Andra var Pratar i twitter medans du är död, 1 dag, Sun Jul 31 10:35:08 2022, kan visa bild på discord om det behövs.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En server vakt för mig är en förebild för spelarna, en som säger till när scenarion håller på att gå på tok/ spåra ur. En server vakt är en spelare som är villig att underlätta arbetet för helpers genom att t.ex se till att Fail rp och ooc inte sker. Som servervakt ska man se till att regler inte bryts och att man inte är korrupt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är inne på servern nästan hela tiden och har vid flera tillfällen varit med om att andra spelare gör fail rp eller snackar om t.ex. discord och annat i voice chat. Jag kommer att stänga av folk som gör misstag men mitt mål är inte att försöka banna folk bara för att man t.ex. ogillar dem eller något i den stilen.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra server vakt för mig är en person som bannar folk som förstör scenarion eller lallar samt snackar ooc och gör fail rp.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det betyder att jag som server vakt använder mina förmågor som /revive i t.ex ett scenario när jag har blivigt avrättad men använder /revive för att jag inte orkar vänta. Eller säg att du använder /toggleid i scenario för att se genom väggar var andra fiender befinner sig! Men det är helt förbjudet och jag kommer aldrig använda mig av det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka