Accepterad Anders321 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders321

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? anders0001

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver AK han är 17 år gammal och snart är 18 han är uppväxt i Norge, Köpenhamn, Hans uppväxt är att hans föräldrar var mycket misshandlad och slagen, Han gillade o spela mycket fotboll och vara ute med kompisar, Han har en brorsha som heter Alex Dena, Som ung var han jätte glad när han var ute med kompisar men när det kom till att han skulle hem så ville han inte gå hem då hans farsa slog honom och drack mycket, hans morsa var mycket och jobbade så Oliver kunde inte få hjälp hemma, Hans bror var mycket ute och var o knarkade och gjorde kriminella saker, Oliver ville bli fotbollsproffs när en dag när han var 15 så kom hans bror till han och frågade om han kunde få hjälp med att leverara knark, han hjälpte till och det var början av hans kriminella cariär, han fortsatte och spelade fotboll men det ändå så tänkte han på vara att hjälpa sin brorsha det blev så illa att han blev kickad från laget 2 år senare, Då valde han att satsa helt på att hjälpa sin bror, och historian fortsätter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att alla som jag rpar med kommer att ha roligt samt utvecklande scenario och inte bara köra för pwg2, samt att mina scenarion är välutvecklade och inte gjorda snabbt för att.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla i scenariot ska ha roligt som tex om man är gissla på ett bankrån ska man inte ta fram en ak o spräja ner alla bara för att man ska vara hjälte utan det innebär mer att alla i ett scenario ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från kompisar som jag körde med innan som nu gått över till unive o dom säger den är jätte bra så jag ville testa på.

Vidare till muntlig interjuv du har 24h på dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka