Nekad Anders321 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders321

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? Andersbaje

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Adam Asme född 2003 uppväxt i södertälje Adam har alltid haft en grej för rättvisa, och hans dröm är att bli en polis. Han började spela fotboll när han var liten, men ju äldre han blev, desto mer såg han skit runtomkring sig brott och elände som han bara inte kunde ignorera.
Livet har inte varit lätt för Adam. När han var liten dog hans mamma i en bilolycka, och hans pappa, som redan kämpade med alkoholproblem, blev ännu värre. Han brukade skylla allt på Adam och slog honom när han hade en dålig dag.
Men trots allt skit han fick stå ut med, vägrade Adam att ge upp sin dröm. Han visste att det fanns folk där ute som behövde hjälp, och han tänkte fan inte bara stå och titta på. Så han bestämde sig för att kämpa, för att bli den förändring han ville se i världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenario som gör att alla har roligt och en unik karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska rpa så alla i scenariot ska ha roligt samt att du inte ska vinna alla scenarion som händer utan om du gör bankrån ska du också låta poliserna vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag rdm står för random death match som är att du dödar någon utan något grundlägande scenario. Vdm vechicle death match är att du dödar någon med ett fordon. Powergaming är att du inte rpar på skador eller du använda omänskliga krafter. Metagaming är att du använder information från andra ställen tex discord och använder det ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har runt 1100 timmar och spelat på flera servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, Utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP, du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka