Accepterad Anders321 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anders321

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198329671219/

Ditt Hex-ID: steam:11000011604ae33

Vad är din discord tagg? fandors

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rpade inte på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
vi såg våran grabb bli tagen av polisen så vi riktade och det blev en skottlosning sen krockade vi och sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför jag blev bannad eftersom att vi hade precis skjutit en polis och instikten var att vi skulle åka därifrån men eftersom jag laggade så svängde jag mer åt höger än vad jag skulle som gjorde att vi flög, vi försökte byta sätten eftersom att vi försökte åka därifrån och minska chansen att bli tagen av polisen. Min internet är så kasst att när jag svänger lite buggar det och svänger mer än vad det ska göra vi valde att byta förare eftersom jag laggade så pass mycket att inte kunna köra bil. Vi tänkte inte på att rpa på skadorna eftersom vi försökte ba komma från platsen och inte bli tagna av polisen. Dessutom så körde jag en bil som jag inte skulle gjort eftersom att jag vet att jag laggar som gör att jag inte kan köra bil men eftersom vi precis fritog han kunde inte vi byta förare just där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men kmr ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpat på skadorna och inte kört nåligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att rpa bättre och rpa på mina skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka