Accepterad anders3 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

anders3

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384078861/

Ditt Hex-ID: 11000011942e00d

Vad är din discord tagg? anders3#4514

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 10d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig då de förmodligen ansåg att jag åkte med för hög hastighet på min cross upp längst vägen på mt Chilliad. Det skulle isåfall vara så att de ansåg det som en overklig hastighet och därför sågs det som powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan spelare hade precis varit i staden och köpt en cross till honom, så vi tog våra crossar och körde längst grusvägarna ovanför Sandy där vi sedan bestämde oss för att åka upp till mt Chilliad. Vi tog den vanliga bilvägen till foten av berget och körde sedan på den godkända grusvägen som går upp till toppen. Jag hade min farthållare på 45km/h och körde runt 40km/h med min vän bakom mig när jag blev avstängd. För att tillägga körde jag aldrig utanför vägen utan höll mig på den hela tiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det är så att det tidigare beskrivna var anledningen till min avstängning kan jag absolut se att det var ett felaktigt beslut av mig att framföra fordonet i den hastigheten. När jag körde gjorde jag själv en analys av vad jag tyckte verkade rimligt men förstår till 100% om ni har en annan åsikt kring det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut tänkt till lite extra före då berget är väldigt brant och det kan vara orealistiskt att kunna framföra en motocross i 40km/h uppför det. Så hade jag gått tillbaks till igår hade jag hållit en lägre hastighet uppför berget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nästa gång jag bestämmer mig för att bestiga berget kommer jag istället att åka så långsamt som möjligt för att inte förstöra spelet för mig och andra. Jag kommer tänka på detta i fler scenarion än bara när jag åker upp för branta berg, även när det är krokiga vägar och/eller grusvägar kommer jag tänka mer på att det inte alls går att köra så himla fort där.

Tack för din tid!

Har du läst våra regler? Ja

Bra utvecklat. Just nu är jag ej hemma och har inte tillgång till dc men om du inte vill vänta tills jag kommer hem så kan du sätta dig i "Väntar på support" så visar du bara överklagan så fixar dom det.

Tillbaka