Nekad Anders2 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders2

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Elias554/

Ditt Hex-ID: 1100001421dee24

Vad är din discord tagg? Slovaken#0

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-04 142521.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var dum och gjorde fel jag valde då att göra fel när jag fick chans efter chans och allt jag gjorde var att jag valde att sumpa denna chans som jag fick som sista chans och jag vill gärna komma tillbaka för att jag har varit bannad i snart 3 månader och jag vill komma tillbaka och kunna visa att jag har blivit mognare och att jag kan rpa och sköta mig för jag saknar mina OG tider på unive när man kunde komma hem eter skolan och gå in på unive och sätta sig och rpa men det kan man inte nu och jag tycker det är tråkigt att vara bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde en postnord bil och skulle lämna mat som jag hade hämtat upp och när jag precis kommer dit jag ska leverera alla saker så pittar en taxi bil mig och det jag inte tänkte på då var att jag skulle tagit klipp men jag valde att skita i det och pitta han tillbaka så att hans bli flippade och gick sönder och det som var fel med det var att jag inte skulle gjort så som jag gjorde utan att jag skulle tagit klipp på detta och sedan hoppat support och visat det ist för att pitta honom för det resulterade i att när staffsen frågade om jag hade klipp på detta så sa jag först jag kan kolla men sen så slutade det med att jag inte hade klipp och it kunde motbevisa något och därför fick jag en Blacklist sen tycker jag oxå att det är lite överdrivet med en Blacklist men sen och andra sidan så har jag oxå 63 tidigare bans men om jag får komma tillbaka så kommer jag Absolut att sköta min rp för jag vill kunna komma tillbaka och rpa med mina vänner som jag känner för jag saknar de tiderna när man kunde rpa med de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte att det var en felaktig ban för att om jag inte hade något klipp som kunde motbevisa att han pittade mig först så ska jag ha den bannen men jag ska inte ha det om jag hade klipp men det var inte en felaktig ban utan det var rätt för det jag gjorde var inte rätt men jag skönk till den nivå

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare men efter som att jag har så många tidigare bans så ska jag vara helt ärlig jag kommer inte ihåg anledningarna varför jag vart bannad innan för det är så många gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? just detta scenario det är att jag när jag vart pittad så hade jag inte gjort det tillbaka utan att jag istället hade kunnat ta ett klipp på det och sedan hoppat support på det och sedan hade staffs tagit åtgärder på det för det är aldrig ok att man ska sjunka till samma nivå om en annan person gör regelbrott för då visar det bara att man kan göra lika mycket fel nästa gång om det händer igen och det har jag lärt mig nu under tiden som jag har varit bannad att man inte ska göra saker som andra säger att man ska göra och jag ber om ursäkt för detta som jag har ställt till med på unive och för jag en sista chans så kommer jag inte att göra om detta det lovar jag utan jag kommer att sköta mig och hålla mig till reglerna på unive för regler är till för att följa för att annars hade man inte behövt ha några regler utan då hade alla kunnat göra fel och inte bli bannade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det jag har lärt mig efter min ban är att jag inte ska göra lika mycket fel som den andra personerna gör utan då ska jag låta de göra fel för att sedan ta klipp och hoppa support på det och visa staffsen klippet sedan får de ta hand om personen för att jag kan it göra sådana saker för det är inte roligt för er och för mig för jag jag blir blacklistad och jag har ingen server att rpa på och sedan så förstörs rpn när fler och fler gör fel vilket jag inte tänkte på innan men nu har jag bestämt mig för att om jag får komma tillbaka så kommer jag inte att göra fel för jag kommer att rpa och göra så som man ska och jag har läst igenom reglerna extra gång så jag vet vad som gäller nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Jag kommer inte att göra om detta

@LUDDE

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka