Nekad anders17j | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

anders17j

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anders

Vad är ditt discord namn? Anders17j

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2001

Berätta om din karaktär. Roy Delnero, född 1987, är en exceptionell individ som utmärker sig genom sin unika personlighet och handlingskraft. Han är känd för sitt direkta tillvägagångssätt och oförtröttliga mod. Roy är inte rädd för att möta utmaningar ansikte mot ansikte och tar initiativ utan att tveka.

Roy är en passionerad och driven person, alltid redo att ta sig an nya utmaningar och strävar efter att uppnå sina mål med en imponerande envishet. Hans agerande är direkt och snabbt, vilket gör att han kan fatta beslut och genomföra dem på ett effektivt sätt. Roy är inte rädd för att sticka ut och går ofta utanför sin komfortzon för att uppleva nya saker och växa som individ.

Roy Delnero växte upp i en mångkulturell stadsdel där olika bakgrunder och livsstilar smälte samman. Hans föräldrar, båda konstnärer, inspirerade honom från en tidig ålder att omfamna kreativitet och tänja gränserna för det konventionella. Trots de ekonomiska utmaningar familjen mötte, lärde sig Roy vikten av att vara självständig och uthållig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roy Delnero kan bidra till rollspelet på unive genom att utforska och interagera med andra karaktärer på ett engagerande och dynamiskt sätt. Här är några sätt hur Roy kan vara en intressant rollspelskaraktär:

Aktivt deltagande i berättelsen: Roy kan vara en nyckelfigur i serverns övergripande berättelse. Han kan ha egna personliga mål eller konflikter som väver samman med andra spelares karaktärer och serverns värld.

Social interaktion: Med sin direkta natur och mod kan Roy vara en person som snabbt knyter nya vänskapsband eller ställs inför konflikter som kräver lösningar.

Konflikter och utmaningar: Genom att agera direkt och orädd kan Roy dra in andra karaktärer i spännande situationer och utmaningar. Det kan vara allt från äventyr och strider till mer subtila intriger och konflikter.

Konstnärlig och kreativ inverkan: Roy har en konstnärlig bakgrund, som tidigare nämnts, kan han bidra med kreativa element till rollspelet. Det kan vara teateruppträdanden eller andra konstnärliga inslag som berikar serverns upplevelse.

Uppmuntra samarbete: Roy kan vara en person som uppmuntrar samarbete och gemenskap bland andra rollspelare. Genom att stödja andra karaktärer och vara en mentor eller allierad kan han bidra till en positiv atmosfär på servern.

Det viktigaste är att anpassa Roys bidrag till serverns tema och regler och att vara öppen för samarbete med andra spelare för att skapa en rik och dynamisk berättelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person medvetet eller avsiktligt agerar eller tar beslut som gynnar den andra parten, även om det inte nödvändigtvis gynnar den egna positionen eller intressena. Det kan vara en strategi som används i olika sammanhang för att främja samarbete, bygga förtroende eller skapa en mer hållbar och givande lösning för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. OOC (Out Of Character) In-Game Det är inte tillåtet att prata OOC In-Game. Väl inne i din karaktär får du tänka på att du befinner dig just i karaktären, du kan inte prata om saker som är utanför dens liv. Det kan t.ex. vara att fråga om någons Discord, eller berätta inne i din karaktär att du spelar på servern Unive Roleplay. Din karaktär vet enbart att denne befinner sig i staden Unive, inte servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har tidigare spelat på FristadenRP (2018) och nu blivit sugen att börja spela igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en 22-årig kille som älskar att spela dator. Jag spenderar gärna min tid framför skärmen och är entusiastisk över olika genrer av spel. Jag är teknikintresserad och njuter av den sociala aspekten av onlinespel. Min dator är en central del av min fritid, och jag finner glädje i att utforska virtuella världar och utmaningar.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Intervju tid förlängd, du har på dig till onsdag den 31 januari, klockan 21:50 att ta din intervju. Lycka till!

Hejsan, jag jobbar borta i veckan och har inte möjlighet att ta intervju före Lördag tyvärr.

Intervju tid förlängd till 2024-02-03 Kl 21:10.

Tillbaka