Nekad anders123987 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anders123987

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Chima

Vad är ditt discord namn? Chima128#0362

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2008

Berätta om din karaktär. Pelle mosquito är en äldre man som är ursprungligen från Nigeria, han har bott där under hela sitt liv med sin fru och barn. Pelle var medlem i ett kriminellt gäng i Nigeria som gjorde väldigt dåliga saker mot andra människor. Detta gillade verkligen inte hans fru. Hon blev så arg när pelle kom hem mitt i natten full och ansikten fullt med skador. En dag fick Frun nog hon ville att pelle skulle få ett bättre liv så de bestämmde sig att flytta till staden.

De gick bra för de i några månader tills en katastrof inträffade. Pelle fick en istapp i huvudet när han var på väg till jobbet. Pelle hammnade i koma i ett helt år. Sedan när han vakna upp hade han inga minnen om vem han var och inte vilka hans familj var. Hans fru berättade om han och vad han gjort i nigeria. Pelle blev förskräckt han kunde inte tänka sig att han hade gjort sånna saker. Detta ledde till att Pelle ville bara göra en sak. Han ville gottgöra allt han gjort, få ett bättre liv och bli en bättre pappa.

Pelle var väldigt intresserad av bilar speciellt gamla bilar. Han är också intresserad av mat hans favorit mat är Fufu.

Pelle är egentligen en snäll människa men han umgicks med fel människor vilket ledde till hans grova problem i Nigeria. Han är också känslig om man påminde han om de saker han gjort vilket gör pelle till en osäker person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig fast ändå seriös Rp och inte vara så uppkäftig och starta onödiga bråk. Jag ska Rpa bra sätt för att förbättra allas upplevelse på serven och hela serven också. Jag ska göra så båda sidorna i ett scenario alltid vinner och göra mitt bästa för att rpn ska bli bättre än vad den redan är.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara jag ska vinna ett scenario utan det ska vara roligt för både jag och andra sidan. Så det ska vara lika roligt för båda. Jag ska också kunna förlora ett scenario utan att bli ledsen.

Hur hittade du Unive? Min storebror berättade om servern. Och han säger att det är jätte bra Rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka