Nekad anders123987 | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anders123987

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Chima

Vad är ditt discord namn? China#0362

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2008

Berätta om din karaktär. Pelle mosquito är i 30års åldern och bor i Nigeria med hans fru och två barn. Pelle är med i ett kriminellt gäng. vilket gör att de andra i familjen måste anpassa sig till Pelles många skulder och konflikter. När pelles fru, Nora såg att de kunde flytta till sverige för att starta ett nytt liv.

Pelle och familjen bodde i sverige under någon månad innan katastrofen hände. En dag när pelle skulle till jobbet så fick han en istapp rakt i skallen. Pelle hamnade i koma i ungefär 3år. När han vakna igen hade han inte något minne vem han var och vad som hade hänt. Han visste inte ens vem hans fru och barn var när de hälsa på.

Nora berätta för pelle vem han var och vad han gjort. Han blev förbannad att han hade gjort sånt. Han blev så arg och ledsen att han bara hade ett mål i livet. Att få ett bra liv och bli snäll.

Pelle har känsliga områden som när man pratar om vad han gjort i Nigeria. Men brukar inte visa det han brukar bara säga "fyfan vad jag var dum!" Pelles andra intressen är matlagning och bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska ta rpn seriöst och följa reglerna på Unive men ändå vara en väldigt rolig karaktär som folk inte kommer glömma. Jag har två mål med Unive är att ha kul och göra så de andra har kul. Jag ska både spela för min och motpartens vinst i scenarion. Och det andra att förbättra serven så mycket som jag kan göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara jag ska vinna i ett scenario utan både jag och de andra spelarna så alla ska ha det så bra rp scenario som det bara går. Och inte bara jag som ska ett så bra rp scenario men också de andra.

Hur hittade du Unive? Min storebror visade mig servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka