Nekad anders123987 | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anders123987

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Chima.

Vad är ditt discord namn? Chima128#0362

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008

Berätta om din karaktär. Pelle Mosquito är medlem i ett nigeriansk gäng där de gör hemska saker. I Nigeria var Pelle och gänget desperata för att få pengar. Hans fru och barn var arga på han eftersom vad han gör. Så då lurade de honom att flytta till Sverige. Men efter några månader i Sverige hände något förskräckligt

Pelle Mosquito var i omkring 30 års åldern när han fick en istapp i skallen när han var på väg till jobbet vilket ledde till att han hamna i koma. 3år senare vaknade Pelle upp hade inget alls minne om hans tidigare liv. Inte ens hans fru och barn.

När de berättade för Pelle vem han var så blev han helt förskräckt. Han blev galen när han fick veta vad för person han var. Pelle hade bara ett mål nu att försöka bli en ny och bättre person.

Pelle gillar matlagning och bilar, hans favorit mat är fufu och egusi soup. Pelle är född snäll kan man säga men hans omgivning gjorde han till en ond gangster.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig karaktär som förbättrar rpn och kommer förmodlingen förbättra hela serven. Denna karaktär kommer man inte glömma kan jag tro.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda ska vinna i ett scenario och att inte bara jag eller dem gör det. Alltså att Rpn Ska vara lika bra och rolig för alla.

Hur hittade du Unive? Min storebror berättade om servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka