Accepterad anders123987 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anders123987

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199075718736/

Ditt Hex-ID: 1100001427c7650 (Hex)

Vad är din discord tagg? Chima128#0362

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning eftersom jag rollspelade och gjorde inget fel!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom till torget runt 22:00 och det va en grupp som va kaxig mot en annan och då sa jag det räcker gå härifrån, Sen så viskade en kille i mitt öra hoppa in i min bil annars dör du fattar du det? Jag hoppade in i bilen och då körde dom mig till en övergiven byggplats och tog sedan fram en AK-47 mot mitt huvud. Dom bad mig ta av mina kläder och tömma mina fickor. När ag gjort det fick jag gå ca 10 meter där dom kissade på mig och kallade mig Ho#a och lite andra saker sen efter en stund fruktade jag för mitt liv för att inte dö och då gav den andra personen mig ett slag i hubudet så jag faller till backen, När jag reser mig upp säger dom att dom ska sjukta mig och min familj om jag pratar med polisen. Till slut säger jag om ni ska sjukta mig sjukt mig nu för jag var rädd och ville inte stå med ett vapen mot hubudet medans jag fruktatde för mitt liv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. För att jag rollspelade som man ska och gjorde ingenting fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla har varit felaktikga och dom som har bannat mig har sagt förlåt för felaktig ban i Discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom jag inte gjort någonting fel så nej det tcker jag inte. Jag hade en darrig/ Rdd röst och bad för mitt liv att inte dö.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka