Nekad Anders Svensson | Whitelist ansökning[omarzantout]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Anders Svensson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873680542/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dolby

Vad är ditt discord namn? Dolby#9386

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2006

Berätta om din karaktär. han heter Anders Svensson och är 42 år gammal. Han var duktig tidigt i skolan men efter han mors död så blev han stökig i skolan och valde fel linje i livet. han började knarka och begå brott. Innan hans mor dog var han en duktig fotbollsspelare men hans pappa hade inte råd med träningar efter hans mors död. Men han spelar ändå fotboll själv ibland. Nu när han är äldre ångrar han att han började med droger och brott. Så nu försöker han att leva lagligt och bygga upp sitt liv med vita pengar och och inte svarta.

Varför ska just du bli whitelistad? Lite svår fråga men jag skulle säga att det är för att jag gillar RP och vill roleplaya på den här servern och ta del av förmånerna som tex att vara med i Communityt. jag vill också hjälpa folk som är nya på servern!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört att den är bra och jag vill spela på den. Och jag kollade runt i discorden och såg att det var bra att bli whitelistad

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 104 timmar på FiveM.

Hur hittade du Multistaden? Jag började tröttna på en annan rp server och ville hitta en ny så jag hittade multistaden för den såg bra ut och den verkade seriös.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja en flygplansserver, för att jag inte kunde callsigns och hur man skulle prata med AirTrafficControl.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja jag spelar lite RSM Freerome men inte så mycket. Brukar mest försöka att köra rp med andra i en servern ör den har så många bilar.

Tillägg på "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ": jag vill också bli whitelistad så att jag kan hjälpa andra människor som kör på servern. Jag vill också testa olika ny scenarion med andra från servern som tex gunpoint, rån, police chase eller bara att försöka att leva ett "normalt" liv!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka