Accepterad Anders Nilsson | Medlem ansökning (Daagmask)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? realneo2000

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter Ingemar jönsson och han är 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och medgivande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ingemar Jönsson var en man som alltid hade haft en passion för att meka med saker. Vid 35 års ålder hade han blivit något av en expert på allt som hade motorer eller behövde skruvas isär och sättas ihop igen. Hans garage var fyllt med gamla bilmotorer, cyklar i olika delar och en mängd verktyg som alla såg ut att ha sin egna historia. Det var i det lilla, ordnade kaoset han kände sig mest hemma. Det hela började redan som liten. Hans farfar var bilmekaniker, och Ingemar hade tillbringat många timmar i hans garage, tittandes på hur han fixade och byggde om bilar. Ingemar minns hur han för första gången fick hjälpa till att byta däck på en gammal Volvo. Han var bara tio år gammal då, men känslan av att skruva på något som gjorde skillnad – det var då han visste vad han ville göra med sitt liv. När han blev äldre, hade Ingemar många olika jobb, men hans kärlek till att meka var alltid där. Han hade även jobbat på en bilverkstad en period, men han upptäckte att han trivdes bäst när han fick göra saker på sina egna villkor, utan stressen från en arbetsgivare. Så när han fyllde 30, bestämde han sig för att öppna sitt eget lilla garage. Han fick kunder som behövde hjälp med att reparera sina bilar, och snabbt blev han känd i byn som den bästa när det kom till att fixa gamla bilar och göra dem som nya.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra server mer realistisk och en mer upplevande server

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte alltid gå för en vinst att också kunna ta en förlust.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. jag bröt mot regel VDM och en staff sa att om jag fortsäter så blir jag bannad, och jag lärde mig att jag ska sluta med det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM( vehicle Death match) och RDM( random deathmatch) Meta gaming och OOC

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill att unive ska bli min första RP server att få medlemskap i.

Vänligen ändra namn så du heter samma på discord o steam

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka