Accepterad anders hanson | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anders hanson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? Peter eke

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Andreas Hanson. Min karaktär heter Andreas Hanson . Andreas hade en svår uppväxt; hans pappa var alkoholist och hans mamma gick bort när han bara var fyra år gammal. Han tog inte skolan på allvar eftersom han hade andra planer för sin framtid. Andreas var mycket intresserad av bilar och motorcyklar, och hans favoritbil var en BMW E36. Han växte upp i södra Stockholm.

När han blev äldre började han röka och kunde inte sluta. Men han bestämde sig för att börja på komvux för att uppfylla sin dröm om att bli polis. Andreas blev senare polis och älskar sitt jobb mer än något annat. En av hans nära vänner, Jörgen, föreslog att de skulle resa mer. Magnus planerade att köpa en husvagn så att de kunde ge sig ut på långresor. Men planerna gick inte som tänkt. Jörgen åkte iväg för att fiska men kom aldrig tillbaka. Sedan dess har Magnus inte varit sig lik.

Andreas blev deprimerad och arg, och tillbringade mycket tid inomhus. Han saknade sin vän djupt. Till slut lyckades han ta sig ut ur huset och började jobba igen. Nu är han i en ny stad där han hoppas kunna bli polis för andra gången

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med spännande rollspelscenarion och vara en rolig person att spela med. Jag skapar ofta underhållande scenarion där även de som inte vinner scenariot har roligt och skrattar. Jag älskar att rollspela och att ha kul tillsammans med andra som delar samma intressen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska köra för scenarions skull man ska inte alltid behöva vinna, det viktigaste är att man ska ha roligt man måste göra hela scenarios bra bara

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Random Death Match, vilket innebär att man dödar någon utan någon giltig anledning. Ett exempel är att skjuta ner folk bara för nöjes skull. VDM: Vehicle Death Match, liknar RDM men man använder ett fordon som vapen istället. NLR: New Life Rule, som betyder att man inte får minnas något från sitt tidigare liv efter att ha dött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive ett bra tag 2020 men hände lite grejer så jag inte har kunnat spela men vill lägga helhjärtat nu samt donera kanske i framtiden för att hjälpa er

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej hoppas vi ses

Jag hittar inte din discord

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka