Accepterad Anders Bergman | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Analytikern

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,130
Reaction score
56
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AndersBe/

Ditt Hex-ID: 110000147163306

Vad är din discord tagg? Hellsnow#4029

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 65321.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bröt själv mot reglerna igenom att åka tillbaka till ett drog ställe där de skottades efter fått sjukvård vet att de jag gjorde var extremt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade fått hjälp av sjukvårdare o åkte tillbaka till samma ställe jag var innan o försökte gå med igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var ingen felaktig ban jag gjorde fel o står för de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad nyligen för Mild rdm då jag valde att slå en grabb som sa hund o hetsade på sjukhuset så valde att slå han.
jag blev bannad för lall rp för att jag valde att lall rpa istället för att försöka rpa allvarligt på morgonen/natten sköt en personers däck som snut för att försöka ta han sen skedde de lall rp imellan de. Står att jag haft 5 bans senaste 3 månaderna men det är falskt det är då jag blivit bannad tidigare på mild rdmen de var p ban först sen plocka han bort den sen satt en till ban o den fungerade inte men sen satt 1 till så har 3 bans totalt nu på senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Valt att inte åka tillbaka efter att fått sjukvård tänkte inte rakt ska aldrig göra om detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tänkt över vad jag gjorde direkt efter jag blev bannad tills nu o har insätt att jag gjorde väldigt grovt fel o skulle aldrig ens ha börjat åka tillbaka från första början efter jag fått sjukvård.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka